Håret blev kanonfint *ler*

Ja håret blev i alla fall kanonfint och min sambo känner ju inte igen mig nu här hemma, han tyckte att det blev jättefint så han har fått en ny lady här hemma nu *ler*. Annars så håller jag på och kokar en kopp kaffe och gubben min ligger i badet och sedan ska vi se på film och mysa med en kopp kaffe i soffan så det ska bli gött. Det känns så skönt att bli fin i håret till jul, särskilt nu när man har fått ljusa slingor i och man har blivit blondin hehe! Annars så har jag varit och fixat lite klappar idag och nästa vecka blir det nog att vi åker till Malmö och då ska jag fixa dom sista klapparna. I år får det bli en helt vanlig gran för vår del, annars så brukar vi ju ha en sån där kungsgran eller vad dom heter, men nu när det har varit så dåligt väder så kan det vara svårt att hitta en snygg gran som man själv ska hugga där så det är nog lättare då att hitta en vanlig gran i skurup, det kan dessutom vara roligt att få en gran som kanske inte ser ut som andra för då kan man ju pynta och göra den unik hehe, i värsta fall vända den sämsta sidan inåt väggen, men jag tror nog att vi ska kunna hitta en riktigt ståtlig gran här i skurup, nej nu är det dags för kaffe hej svej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0