Har ätit gott



Ja vi har ätit gott nu och det blev fläskfie med pommes och god bernaissås till det så det var mumma. Det har snöat lite här idag men det var inte så mycket. Jag sitter här och tittar på jullandskapet som jag gjorde innan idag och det blev verkligen jättefint *ler*, så mysigt när man har pyntat och gjort fint här hemma. Där är inget bra på teven ikväll men igår så såg jag på bonde söker fru och det är ju inte klokt vad man skäms när man ser hur dom beter sig där, han den där unge mannen hånglar med än den ena och än den andra så kan han ju inte hålla på och vela fram och tillbaka han ska ju helst veta vad och vem han vill ha innan han börjar att dela saliv med dom två tjejerna, men ärligt talat så verkar han inte ha alla hästar hemma. Imorgon är det final i Idol och jag tror att Jay kommer att vinna och jag hoppas verkligen att han vinner för han är bäst av dom två och jag tror att han kommer att bli stor även utomlands så vi får väl se hur det går imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0