Granen är klädd



Ja nu har jag klätt granen och den blev verkligen som en riktig amerikansk gran, jag ska ta foto på den sen så att ni kan se hur den ser ut. Annars så eldar vi för fullt i kaminen och vi har ätit, det blev spagetti och snitzel till det och bernaissås. Vädret ser ju inte så bra ut inför julafton så mor och far kan inte komma hit på julafton utan vi får fira en annan dag istället och jag och min sambo och vår katt får fira här hemma för jag antar att det kommer att bli sånt oväder och blåst att vi inte kan ta oss någonstan, men vad fasten vi har varandra och vi har mat så vi klagar inte och pyntat och fint är här och mysigt som bara den, det skulle visst komma upp till 2 dm snö och sen då att det ska blåsa bra också då flyger ju all snön omkring och lägger sig på vägarna, men det ska faktiskt bli riktigt mysigt ändå jag och min sambo och vår katt på julafton, det är klart att går det så kan vi gå över till mina svärföräldrar men om det blir riktigt blåsigt och hemskt så ger vi oss inte ut och går i vädret, då har vi det bra här hemma. Annars så ska jag se på bonde söker fru sista avsnittet ikväll och dom ska ju ut och resa ikväll så vi får väl se hur det går där, ha det gott och God Jul på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0