Goda vitsord



Ja min sambo slutade ju på Expert igår men han fick reda på idag att alla hade tyckt så bra om honom och att han hade fått goda vitsord så kanske kanske att han skulle kunna få en tjänst där man kan ju alltid hoppas, dom hade i alla fall sagt att han kanske skulle få hoppa in i mellandagarna och då har dom ju rea där inne så då behöver dom ju folk och det är ju bra bara det att han kan få hoppa in där då och sen får vi ju se vad som händer, men det är inte dåligt att han har fått så goda vitsord och att dom alla tycker jättebra om honom där inne. Det kan ju hända att han får hoppa in och ta något sporadiskt bara i affären här nere men han är ju ändå öppen för annat om det nu är så att dom skulle behöva någon på expert igen så vi får väl se vad som händer. Han tyckte själv att det kändes sorgligt när han skulle sluta sista dagen för han hade trivts så bra med hela personalen och det är ju jätteviktigt att man trivs på jobbet så man kan ju alltid hoppas att han kanske kan få något mera där. Annars så har jag fått igång kaminen och här är varmt och gott nu och min sambo har bara varit hemma om  och tagit en snabb fika och sen skulle han till Skurup och göra något ärende där och sen kommer han hem igen. Imorgon blir det inte att vi åker till mor och far utan det får bli på söndag istället och mor sa att det bara var bra för idag ska Silva och Patrik dit och hjälpa dom med några andra saker så dom behöver en dags vila imellan och min sambo har ju varit hemma och hjälpt sina föräldrar lite idag så han hade också behövt att ha morgondagen bara till att ta igen sig på, men det går ju lika bra på söndag så det gör ju inget. Ikväll ska vi bara softa och ta det lugnt och mysa och jag ska se på finalen i Idol. Trevlig Helg allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0