Det blir inte Malmö på fredag



Ja det var meningen att vi skulle ha kört till Malmö på fredag men det får bli en annan dag i nästa vecka eftersom där har kommit annat i vägen just nu men det går ju lika bra det, för vi hinner med att åka till Malmö ändå. Jag har sett på Programmet som handlar om vad som händer bakom kulisserna i Idol och det var intressant att se på faktiskt, men annars så är där inget bra på teven att titta på alls, då är det tur att man har många bra filmer att titta på istället, eller varför inte plocka fram någon gammal film som man själv har filmat när vi i familjen har samlats och haft grillfest eller annat som julafton för några år sedan, jag är sån att jag filmar allt, jag filmade tom nu när det var snöstorm och sedan när det var lugnt och soligt och jag var ute och filmade hur fint det var och hur mycket snö som vi hade fått, det är jul kul att ha och se på om några år och likadant det som man har filmat på sommaren är ju roligt att titta på nu när det är vinter så jag har en hel del filmer som jag har filmat när vi samlas i familjen eller om något roligt händer, det roliga på dom filmerna är att när vi tex har grillfest så filmar jag alltid maten och det skrattar min sambo åt *ler*, det är likadant med dom gamla filmerna som min mor har filmat sedan långt tillbaka för många år sedan då jag fyllde 20 år och min far 50 och annat då har hon också alltid filmat maten och på dom flesta filmerna så äter och dricker vi god mad hehe, ja vad fasen det är ju det som livet go mad o myed mad och mad i rättan tid *ler*. Sedan är där ju många roliga filmer också på semestrar som vi har gjort, ja där är lite gott och blandat på filmerna som vi har, har ni inte börjat att videofilma så gör det för ni kommer att uppskatta det när ni blir äldre och när barnen blir större, då tycker dom att det är roligt att titta på det och man tycker själv att det är jätteroligt att titta på efter några år när det har gått en tid och man tittar tillbaka på det och mycket av det har man kanske rent av glömt, men i det ögonblicket som man ser filmen så kommer man ihåg allting, det är faktiskt bättre än foton så börjar filma!! Ha det gött allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0