Det blev för en gångs skull en tjej och en kille i final



Ja jag hoppades på att Minna och Jay skulle stå i finalen och det blev det, men jag trodde dock att det skulle bli Olle och Jay men som tur var så blev det Minna och Jay. Jag är så glad att det blev en tjej och kille i finalen och Minna förtjänade verkligen att gå vidare, hon var jätteduktig ikväll. Jag vet inte jag har inte kunnat med Olle riktigt, jag gillar inte hans stil när han sjunger men det är ju så olika. Jag såg på nyheterna innan att det ska komma mera snö och jag kan säga att jag är inte förvånad, man har kännt det på sig liksom så det var därför som vi körde iväg idag och handlade så att vi nu kan stå oss ännu en vecka om det nu blir så, det gäller att hamstra när man bor på landet inför sådana här tillfällen *ler*.  Nu är det i alla fall helg och det ska bli skönt, trevlig helg på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0