Blir inget Malmö på fredag



Nej det blir inget Malmö på fredag för det ska bli halt och det ska snöa och ärligt talat så har jag allting nu när det gäller julklappar till alla så att det ordnar sig och när det gäller topparna som jag skulle skaffa så åker jag hellre in där i mellandagarna då där är rea så får jag ju mera för pengarna *ler*. Annars så ska vi snart se på Bonde söker fru och snart har vi kvällsmaten klar så det ska bli gott med mat nu. Min mosters man fyller år den 20:e men vi hade tänkt fira honom på söndag men det beror ju helt och hållet på hur vädret är för annars så får det vara med det och då får dom ju inte julklapparna heller men då får dom ha dom senare i jul, visst det är tråkigt men vad ska man göra man bestämmer inte över vädret och sen är det så att dom ska åka upp till min kusin Carro och hennes sambo och fira jul i år och dom bor i Sundsvall, så dom ska åka upp den 20:e för det tar ju i alla fall en hel dag att åka upp dit, så vi får väl se hur det blir med allting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0