Årets jullandskap är färdigt *ler*




Ja jag kunde bara inte hålla mig för att göra årets jullandskap redan nu så nu är det färdigt och det blev jättefint, jag ska ta lite bilder på det sen och sätta in här så att ni också får se hur fint det blev. Här spelas det julmusik för fullt och jag är i julstämning *ler*. Jag har skaffat julklapp till min släkting i USA Eloise, jag hittade ett jättefint förkläde i Simrishamn i butiken där dom har tyger och dukar och annat fint så det kommer hon att tycka om. Ett annat år fich hon en handuk från väveriet Ekelunds dom gör ju så fina dukar och kökshandukar och hon gillade verkligen den handuken så därför passar det ju bra att detta förklädet är gjort även det på Ekelunds väveri men mönstret är från Simrishamn och det är specialbeställt och vävt just till dom i Simrishamn så det är bara den butiken där som har det och det är ju lite unikt *ler*, ett fint julkort fick jag också tag på till henne och jag har redan skrivit det och det ska snart skickas iväg, man får ju skicka sånt som ska till USA tidigare så att det hinner fram till jul. Julkorten har jag också skrivit så dom ligger färdiga bara till att skickas iväg, men dom får vänta ännu, men det är ändå skönt att ha dom färdiga tycker jag. Jag har hittat julklapp till min svärmor och även min svärfar och min mosters man och även till min moster och Carro har jag hittat och hennes sambo, jag har även hittat till min mor, fast jag har en sak till som jag ska köpa till min mor när vi kommer till Malmö på något köpcenter där, jag tror att vi tar entré för där har jag inte varit någon gång, det är ju ganska nytt det köpcentrat. Jag har hittat klappar till alla nu så det är lugnt, jag har en sak till far som jag också ska fixa, men en sak till far har jag redan ordnat så det är bara småsaker kvar som jag har att fixa när det gäller klapparna och det är också skönt att ha det ordnat. Nu sitter jag bara och längtar till att klockan ska bli 6-halv 7 så att min sambo kommer hem och då ska vi bara ha det mysigt, han jobbade sista dagen idag istället så är han fri i morgon fredag och sedan är han ju fri ända tills han hittar något annat jobb, så vi får väl de hur det blir. Ha det gott allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0