Ändring på tiden



Ja vi ändrade tiderna lite i morgon så mor och far kommer inte hit förräns klockan 12.00 och sen åker vi till mina svärföräldrar vid 18.00 istället för klockan 13.00, mor och far hade lite som dom skulle fixa först på dagen så därför blev det lite ändring i schemat men det gör ju inget. Svärmor ska visst bjuda på janssons och sill och ägg och lite sånt smått och gott och det är ju aldrig fel, sen blir det ju som sagt julklappsutdelning, det är rätt bra att man delar upp det lite så här för då blir det ju roligare och man får fler fester och mera att se fram emot, som tex min moster och hennes familj  som ju var uppe och firade jul i Sundsvall hos min andra kusin Carro, alltså min kusin Joakims syster och dom har ju inte fått sina julklappar av oss ännu, så vi ska skicka upp dom sen men sen ska vi bestämma en dag då vi ska köra till min moster och hennes sambo och Joakim och då ska vi ha ännu en julklappsöppning då vi öppnar dom som vi har fått av Carro och hennes sambo och av dom andra och dom får ju då våra också, så då blir det ännu en gång som man har att se fram emot, och vi tänkte att vi kunde ju beställa något gott att äta då också som pizza eller göra något annat gott att äta. Granen har hållit sig bra i år får jag säga fast den dricker vatten som bara den, jag hinner ju knappt vattna den förräns han har sörplat upp alltihopa *ler* sicken svamp alltså! Nej nu ska jag ta en kopp kaffe igen det är så gott och jag tror att jag ska krypa opp i soffan och se vad där är för något på teven. Tjingeling pling på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0