Ändring igen



Ja nu hämtar mor och far mig i morgon redan för jag ska hjälpa dom lite med lite saker där hemma och sen stannar jag över tills på onsdag och det är ju då som jag ska klippa mig och sen kör dom hem mig igen efter att jag har klippt mig, det är klart att man ställer upp nu när dom behöver hjälp med saker där hemma. Idag har vi en kompis till oss här och det är ju premiär på World and Warcrafts nya upplägg så han och min sambo ska sitta och spela inatt, det börjar nämligen klockan 12 inatt och sen ska min sambo upp och besiktiga bilen i morgon bitti, han är ledig i morgon och jobbar inte imorgon men besiktiga bilen ska han ju göra och det var visst ganska tidigt som han skulle vara där, jag tror att det var att han skulle vara där redan vid 8.00, så han kommer nog till att vara lagom pigg då *ler*. Mor och far kommer nog vid 8-tiden men dom skulle ringa innan dom kommer hit och sen ska vi ju fika här innan vi ger oss iväg till österlen, men dom andra två ska väl sitta här och spela WOW hela dagen antar jag hehe! Nej nu ska jag ha en kopp kaffe, ha det gött allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0