Vad roligt *ler*



Ja jag blev så glad idag när jag såg på min ena väninnas blogg att hon ska flytta ner till Malmö nästa sommar med sin familj, det är en gammal klasskamrat till mig och det hade varit så roligt om dom hade flyttat ner så att vi hade kunnat träffas oftare, annars nu så bor hon i Stockholm och det är ju en bit upp dit så det hade verkligen varit roligt om hon hade flyttat ner hit igen med sin familj så jag håller tummarna för att det blir så *ler*. Annars så verkar förkylningen till att ha gett med sig och den 20:e så ska svärmor och svärfar och mor och far och jag och min sambo till mormor och dricka kaffe och sedan ska vi grilla hemma hos henne. Svärmor och svärfar har inte varit hemma hos mormor innan så mormor tycker att det ska bli så kul att bjuda dit dom och att vi alla ska vara hemma hos henne så det ska bli roligt. Ikväll blir det enkelt till kvällsmat korv med bröd, men det är ju inte fel eller hur? Gött är det ju också. Annars så är vädret så trist och tråkigt det bara regnar och åskar om vartannat och jösses med regn dom hade fått i trelleborg, där hade dom fått översvämningar i husen usch vad hemskt. Vi fick 50mm här som mest och 35 nästa dag så sammanlagt har vi här fått 85mm regn och det är ju ganska mycket och det ska visst komma mera regn så vi får väl se hur mycket mer det kommer. Nu ska jag gå och göra en kopp kaffe till mig och min sambo ha det gött allihopa och kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0