Ska det behöva ta så lång tid?

Idag har far varit inne och röntgat huvudet, men han har ej fått något svar än, han får inte svar förräns efter helgen och det tycker jag är för dåligt, man är ju orolig och vill ha svar så fort som möjligt, nu tror jag inte att där är något fel men ändå man vill ju ändå få svar så fort som möjligt så att man kan utesluta allting och veta att allting är som det ska vara. Igår åskade det här som bara den, det kom en sådan smäll så att jag höll på att hoppa upp i taket, det åskade i fyra timmar här och regnade som bara den, det kom 50mm
 regn här, så det var minsann inte lite det regnade. Ikväll blir det kycklingsnitzel med oss och skinka inuti och pommes till det, gött *ler*, nu önskar jag alla en riktigt trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0