På fika hos svärmor och svärfar i morgon

Ja i morgon så ska vi fika hos svärmor och svärfar och mor och far kommer också dit och vi ska spela in gamla filmer som vi har på band och föra över dom till dvd skivor, det är filmer som är så gamla så det ska bli roligt att se dom igen, mina kusiner som nu är stora dom var ju små på dom filmerna då så det har ju gått några år sedan som man såg dom eftersom dom ju är på kasettband och endast kan ses via att man kopplar in den gamla filmkameran vilket vi ju får göra i morgon när vi ska spela över dom på dvd skiva. Det roliga är ju att svärmor och svärfar kommer att få se bland annat när jag fyllde 20 och när far fyllde 50 och vi hade fest hemma och när jag hade fest i Smedstorps bygdegård när jag fyllde 25 och mycket mycket mera saker som har hänt tidigare när man var yngre så det blir många skratt när vi kommer att se dom filmerna, där är bland annat roliga filmer där min far var jultomte och vi firade med min moster Silva och hennes sambo Patrik hemma hos oss i Hannas och då var ju mina kusiner små så det ska bli roligt att se dom också och sen är det ju mycket bättre att ha dom på dvd så att man kan se dom när man vill och vill man sedan ha fler så kan man ju bara kopiera dvd skivorna och det är ju bra. Annars så har vi bara tagit det lugnt idag, jag har tvättat lite och nu ska vi ha en kopp kaffe. Ha det gott allihopa.

Kommentarer
Postat av: Karina

sånt är alltid kul att se på !!

2010-09-01 @ 22:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0