Nu på fredag åker tussen

Ja nu på fredag har jag äntligen fått tid till att klippa mig och det ska bli så skönt att bli av med allt det långa håret och att slippa känna sig som en sådan långhårad hund som jag visade bild på i det förra inlägget *ler*. Förkylningen är densamma så jag får hoppas att jag inte smittar ner min frisörska å andra sidan är där ju många som är förkylda nu så och jag bara MÅSTE klippa mig nu. Annars så har det varit en lugn dag, jag har vilat och försökt råda bot på min förkylning och sen har den där veckan satt igång så nu väntar jag bara på att veckan ska vara över och man kan bli som en vanlig människa igen för man mår ju piss denna veckan både av fökylningen och av det andra usch ja, men det går ju över igen som tur är. Jaha nu har det blivit sådär sent igen som det brukar bli vissa kvällar, jag har sett på en bra film som gick på teve fyra film, jag brukar titta rätt mycket på den kanalen för där går faktiskt rätt bra filmer och sedan så slipper man ju reklamen, dom har ju ökat reklamen nu på fyran och på andra kanaler också och det är så irriterande. Jag såg en kriminalfilm häromkvällen på fyran och den var helt söndermalen av reklam så man fick ju inget riktigt sammanhang i filmen eftersom där var så många reklampauser, snacka om irriterande, nog för att man tyckte att det var mycket reklam innan men nu är det ju ännu värre så det är knappt lönt att se på någon film på fyran eftersom dom fördärvar den med att bryta tusen gånger med reklam mitt i filmen så när man kommer tillbaka efter reklamen så har man ju tappat greppet om filmen lite grann och det är ju inte så bra direkt, nej tacka vet jag kanaler som sänder filmer utan reklam som just teve 4 film och teve 1000 mfl... Nej nu får jag gå och lägga mig tror jag natti natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0