Jag blir så arg

Ja jag berättade ju tidigare att min far hade fått hjärnblödning och att han hade varit på ytterligare en röntgen men sedan inte fått reda på någonting av läkarna, men sedan igår så ringde en läkare en månad efter att han varit på röntgen och sa att han inte fick ta mera waran för att blödningen i huvudet hade blivit värre och slutade han inte med waranen så blev det ännu ärre igen i huvudet, men här hade far gått nu i en månad sedan han röntgades så hade dom sagt ifrån redan då att han inte fick ta mera waran så hade det kanske inte varit sån skada som det är nu i huvudet. Läkaren sa att där var inget att göra åt den skadan utan just nu så var där blod i det området men att det kom till att ersättas med vätska senare. Far slog upp waran på nätet och läste om det och där stod att man absolut inte fick äta waran om man hade haft eller hade en hjärnblödning och dom visste ju om det redan när han var på sjukhuset att han gick på waran och dom visste om att det var en hjärnblödning så man undrar ju vad det är för läkare och vad det är för sjukvård vi egentligen har här i sverige idag, man blir ju rädd. Nu ska inte far ge sig utan han ska kontakta sin husläkare och sedan får dom göra en ny röntgen igen men enligt den läkaren som ringde så skulle där inte hända något mera, inte ens en ny undersökning det låter väl ändå konstigt eller hur? Nä jag litar inte alls på dagens sjukvård, så nu är man orolig för far när han nu inte kan gå på waran längre och har anlag för att få proppar så får man ju hålla extra koll på om han får proppar och gå på undersökningar oftare för han får ju absolut inte gå på waran mera, ja jag är helt förvirrad av allting och klart att man är orolig för man vet ju nu inte hur det ser ut i huvudet sedan han har gått på waran en månad efter det att dom gjorde den här röntgen, då undrar man ju hur det ser ut nu då? Man märker inget på far i alla fall han är klar i huvudet och han är frisk för övrigt men ändå, nåja det ordnar sig nog, men jag har inte mycket till övers för sjukvården idag.

Kommentarer
Postat av: Karina

Nä sjukvården är vad den är idag tyvärr :(

2010-08-27 @ 22:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0