Igår var vi hos mormor

Ja igår var vi hos mormor och det var första gången som mina svärföräldrar var där på besök och mormor har ju längtat så efter att vi alla skulle ta dit och att vi skulle fika först och sedan grilla korv så vi började att fika när vi kom och mormor var på strålande humor och sedan så gick vi rundan som vi säger, det är så härligt där och där ligger gamla hus längs med den gamla vägen, det är en del av gamla Brösarp som man kommer till där så vi gick den rundan medans mormor lade sig för att vila en stund. När vi kom tillbaka så grillade vi korv och pratade och hade det trevligt och vi kom dit klockan halv 3 på dagen och var där tills nio på kvällen så mormor tyckte att det var så roligt och att det var roligt att vi stannade så länge för det var ju tecken på att vi alla trivdes så bra och att vi hade roligt så hon var så nöjd så nöjd så och det var ju roligt *ler*. Idag ska vi fira min mosters födelsedag så det blir bara mor och far och min sambo och jag som åker dit och vi ska fika, vi har köpt en parfym till henne som vi hoppas att hon ska bli glad över, den luktar jättegott och jag har den själv det är den där valmoparfymen, där är en vallmoblomma på den och sen är det en avlång flaska, jag kommer inte på vad den heter nu men men... Min moster fyller egentligen år på måndag men hon ville att vi skulle fira det idag istället och det går ju lika bra det. Hej svej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0