Fram och tillbaka med förkylningen

Ja den här sabla förkylningen vill inte ge med sig, nu är jag ännu mera förkyld än jag var innan och igår tyckte jag att det verkade som att det hade blivit lite bättre ett tag men sedan på kvällen så var jag lika snuvig igen och nös och snöt mig i massor igen, så det går fram och tillbaka, det är som man säger sommarförkylning, när man väl har fått den så är den svår att bli av med det går fram och tillbaka hela tiden och det är himla jobbigt. Nej, nu ska jag gå och göra en kopp kaffe till oss tjingeling pling på er!

Kommentarer
Postat av: Karina

Varmt e' bra för halsen ja och kaffe e' gött!

2010-08-11 @ 21:57:34
Postat av: Johanna

Jajamensan här ska drickas kaffe så att förkylningen försvinner ler

2010-08-11 @ 23:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0