Börjar bli bättre

Ja nu känns det som att min förkylning börjar att ge med sig, visst nyser jag lite då och då fortfarande men det är inte så ofta som innan och det känns bättre över huvud taget från förkylningen så det är ju skönt. Jösses som det har regnat och åskat här och mera regn är visst på väg in inatt och kanske åska vem vet. Annars så håller jag på och tvättar idag, slängde precis in en omgång tvätt som håller på och tvättas nu. Jag är lite nervös över vad dom ska säga från fars röntgen men det är säkert ingen fara med det, men ni vet hur det är man är orolig att det ska vara något galet, han får inte reda på något av det förräns nästa vecka, eller rättare sagt det blir väl far själv som får ta steget och ringa till dom och höra vad resultatet av röntgen blev för dom ringer ju aldrig själva och säger något, dålig stil tycker jag. Nåja nu ska min sambo ut och klippa gräset innan det börjar regna tjingeling pling, pling plong!

Kommentarer
Postat av: annika skolkompis

krya på dig gumma!!!

ta hand om dig nu kram

2010-08-18 @ 00:11:15
URL: http://annika75.blogg.se/
Postat av: Kickan

Det ska säkert gå bra med din far ska du se !

2010-08-21 @ 19:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0