Bara tisdag idag

Ja idag är det tisdag och det är inte förräns på fredag som far ska in och röntgas i huvudet så man är ju nervös och går och tänker på det och att allting ska vara okej men det är det säkert, det är bara så att man blir lite hispig när det gäller ens föräldrar. Annars så är jag fortfarande förkyld, den vill inte ge med sig och sedan har inte den där veckan kommit igång heller usch och fy och blä, nåja det går. Ikväll är det Allsång på Skansen och jag tycker egentligen inte om det programmet för det har blivit så tråkigt och jag kan inte med Anders som leder programmet och sen har han så dåliga artister för Lotta har tagit alla före honom hehe!!! Lottas program är mycket bättre dessutom och hon är mycket klämmigare, men jag har hört att Måns zemmerlöv eventuellt ska ta över Allsång på Skansen sen och det hoppas jag verkligen för då hade det blivit sevärt igen så vi får väl se hur det blir. Ikväll ska jag i alla fall se Allsång på Skansen men det beror på att gruppen The Baseballs ska vara med och dom är bara så bra! Igår beställde vi pizza och det har vi inte haft på jättelänge och det var sååå gott, ikväll blir det köttbullar och pasta och det är ju inte heller illa, nej nu ska jag gå och vila en stund för jag känner att jag har lite ont i huvudet tjingeling pling på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0