ännu värre

Ja alltså jag pratade med mor igår och sa då att -ja då ska far röntgas nu på fredag och mor sa -Nej alltså far trodde själv att det var nu på fredag han skulle röntgas men när han hade tittat efter på datumet så var det inte förräns nästa fredag. Alltså får man gå ännu en vecka och vara orolig hm... inte kul alls, nåja där är säkert inget att oroa sig för egentligen men men.... Min förkylning har inte blivit bättre utan sämre så typiskt när det gäller mig, jag som trodde att förkylningen höll på att gå bort också vaknar man idag och är ännu värre förkyld! Jag ska försöka få tid till klippning denna veckan för det det behövs verkligen nu, jag känner mig som en långhårad hund ja ni vet dom där som dom sätter upp små toffsar eller rosetter i pannan på , jag kommer inte på vad dom heter nu men långhåriga är dom något så in i vassen och så känner jag mig just nu *ler*, fast jag har dock inte satt upp någon tofs i pannan även om det dock skulle behövas *ler*. Nej nu ska jag gå och fixa en kopp kaffe tjingeling på er! Jag hittade en bild på hur jag känner mig men det är inte den hunden som jag menade den heter visst Shitzu kom jag på nu men i alla fall här kommer bilden som jag känner mig som nu *ler*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0