Världens huvudvärk!



Ja i morse så vaknade jag och hade världens huvudvärk, ja har snarkat som bara den inatt sa min sambo och jag kommer ihåg att han väckte mig minst 5 gånger inatt pga att jag snarkade och sen drömde jag så konstiga saker men det är å andra sidan inget ovanligt när det gäller mig, men i alla fall när jag vaknade i morse så fick jag gå upp och ta två huvudvärkstabletter och sen var det bara till att gå och lägga sig och försöka somna igen så att huvudvärken skulle försvinna, när jag vaknade senare så var det visserligen bättre men jag har fortfarande lite ont i huvudet och jag har ätit lite nu också så nu blir det nog förhoppningsvis bättre, jag får nog ta och koka en kopp kaffe snart också för det hjälper nog lite också, men annars så är det himla fint väder idag och det är ju upppiggande i alla fall *ler*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0