Tagit ner vårkläderna

Ja nu har jag varit uppe på loftet och hämtat ner lådorna med vår och sommarkläderna så jag bytte och lade ner höstkläderna och in med vår och sommarkläderna nu så nu är jag redo för vår och sommar *ler*, det var skönt att få hänga in vår och sommarkläderna för nu känner man att det är på rätt väg och mot ljusare och varmare tider skönt... Annars så är det lugnt idag och vi ska bara slöa idag. Ikväll ska jag se på Bingolotto med Lotta Engberg och hon ska ha gäster Bland annat Brolle, Linda Bentzing och Joe Labero. Ikväll blir det till att äta grillat kött för där blev en hel del kött över sedan igår och pommes har vi i frysen så det ska bli gott att äta grillat ikväll igen, tjingeling pling på er!


Kommentarer
Postat av: kickan

Brrr jag e' för frusen för att lägga undan vinterkläderna - jag har min vinterkappa liiite till.

2010-04-05 @ 20:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0