Svärmor fyller år idag

Ja idag fyller svärmor år men det blev som jag trodde att jag fortfarande känner mig helt yr och snurrig och dålig av röda veckan, men mor och far är där nu och min sambo. Jag ringde och gratulerade min svärmor idag och hon tyckte synd om mig att jag hade sådana problem med mensen och att jag inte kunde komma men hon förstod det och hon skulle skicka med lite tårta och paj till mig med min sambo hem och det var ju snällt. Jag tror att detta pisset kommer till att vara veckan ut och sen är jag äntligen fri från det puh... det har varit så jobbigt och är fortfarande men men... inget som man kan göra åt. Det enda där är att göra åt PMDD är hormonbehandling och det kan jag ju inte ta så därför är där inget man kan göra åt det. För er som inte vet vad PMDD innebär så ska jag skicka en länk som berättar vad det är för skillnad på PMS och PMDD kan vara bra för er som inte vet hur det är att läsa den sidan:http://mensproblem.com/FAQ%20PMS%20och%20PMDD%20Korrekt.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0