Snart är mor och far här *ler*

Ja snart kommer mor och far hit och jag håller på att göra världens brakfrukost med ägg och bullar som jag snart ska baka i ugnen, ja nu är det ju inte så att jag varit så redig så att jag har bakat egna bullar nä hehe, utan det är sådana bullar som man bara bakar i ugnen precis innan, men dom är jättegoda i alla fall och kaffet håller på att rinna ner så det kommer att bli precis lagom färdigt tills dom kommer hit. Far har varit och tagit prover på sjukhuset och sen har han fått krångel med sin dator så min sambo ska titta över hans dator idag så det ska bli kul att mor och far kommer hit snart. Mor ringde för bara en liten stund sedan och sa att dom var på väg från Ystad och nu har jag snart äggen kokta och sen ska bullarna in i ugnen *ler*. Nej nu ska jag gå och titta till äggen och lägga in bullarna i ugnen tjingeling pling på er!! Ps, förresten jag har blivit bättre från förkylningen så det känns skönt att det går åt rätt håll *ler* och röda veckan har kommit igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0