Så var det långfredag



Ja idag är det långfredag och imorgon är det påskafton och då kommer mor och far hit och min svärmor och svärfar men tyvärr så ska min kusin åka hem idag, han ska vara med sin kompis dom andra dagarna och Silva kommer inte hit min moster för hon ska jobba och Patrik ska på en annan fest annars så hade jag ju fixat festen så att vi alla skulle kunna vara här men nu blev det inte så, men skit i det, vi ska i alla fall grilla och ha pommes och ha god sås till det och sen efteråt så ska vi ha tårta som svärmor har gjort så det kommer till att bli en trevlig påskafton här i morgon. Vi har tur här som slipper dom flesta turisterna det är mest på österlen som dom kommer, mor berättade hur många där var bara när dom skulle handla i Hammenhög så det blir ju bara att man handlar det som man ska ha och sen stannar man hemma resten så mycket som möjligt för att slippa alla mängder med folk som är helt tossiga i konsten, men som sagt här ute i Skurup slipper vi turisterna, vi märker dom knappt här, kanske för att vi inte har så mycket konstnärer här ute *ler* skönt. Nu önskar jag alla en riktigt härlig Påsk och ät nu riktigt mycket med ägg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0