Kul!

Ja idag kom min sambo hem på middagen och vi fikade och då berättade han att han hade fått jättmånga kramar av gamla kunder i affären som kom in och blev jätteglada när dom såg att min sambo börjat jobba där igen och det är ju roligt *ler*. Nu väntar jag på att min käre sambo ska komma hem så att vi kan mysa ikväll och det får bli något enkelt till kvällsmat idag, vi har sådana pizzor som man bara värmer i ugnen, ja alltså inte dom där Billys pizza utan dessa är större hela pizzor, så det får det nog bli ikväll, men det är inte så dumt. Annars så har jag pratat med min kusin David som studerar i Katrineholm han slutar snart sin utbildning, vi har pratat om att hans mor och far och min andra kusin Martin och hans tjej och David och hans tjej ska komma hit till sommaren och grilla så det ska bli kul och det kommer till att bli mycket snack för vi har inte träffats på jättelänge och sen blir det sång och musik, det blir det alltid när vi träffas, Martin brukar ta sin gitarr med sig och då sjunger vi hela gänget det är så härligt *ler*, ja jag längtar verkligen till sommaren. Nej nu ska jag gå och hämta pizzorna i frysen tjingeling pling!

Kommentarer
Postat av: Kickan

Härligt att han fått jobb ju !

2010-04-19 @ 18:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0