Igår var det andra dagen



Ja igår var det min sambos andra dag på jobbet och han fick lika många kramar av alla då, både gamla kunder och försäljarna som kom dit för att lämna varor blev glada av att se min sambo och det är ju roligt *ler*, det är så kul att se att min sambo är på så bra humör när han kommer hem om dagarna. Nu har min hemska vecka dvs röda veckan äntligen tagit slut och det är sååå skönt för det har ju varit extra jobbigt denna gången, jag tänkte egentligen dammsuga idag men eftersom jag är rädd att det kan sätta igång igen om jag flänger på så väntar jag tills i morgon att göra det, min sambo sa också att jag skulle ta det lugnt idag för det tar ju lite tid innan man blir pigg igen och återfår sina krafter efter att ha förlorat så mycket blod som jag gjorde denna gången, så dammsugningen får vänta. Min mormor har hamnat på sjukhuset, hon kom in med vatten i lungorna men det gick ju att fixa med vattendrivande tabletter och dom kom sedan fram till att hon hade haft en liten hjärtinfarkt, så hon har varit på sjukhuset i några dagar nu och idag skulle dom sätta in något i sidan på henne som skulle förhindra att det kalkar igen i ådror och så, så igår så fick hon inte äta någonting för att hon skulle på röntgen, dom var tvugna att kontrollera att allting var bra med lever och annat innan dom gjorde denna saken idag. Man blir ju jätteorolig när mormor har hamnat på sjukhuset och innan man får veta att allting är okej och att det kommer att fixa sig, men dom ska som sagt sätta in det där idag och sen får nog mormor stanna där ytterligare några dagar så att dom ser att allting är okej och att det fungerar som det ska och det är ju bara bra. Mor och far skulle köra hem idag till mormor och se om hennes katt, då hon ju nu varit ensam några dagar. Annars så kommer mor och far hit i helgen så det ska bli roligt. Igår snöade det som bara den här, ja jag blev så paff och förvånad att jag tittade mer än en gång ut genom fönstret och bara va? snöar det? Jodå det snöade för fullt och jag fram med kameran och tog flera foton, snacka om Aprilväder *ler*, idag är det dock fint väder igen och solen skiner, ja jösses vad vädret skiftar, nej nu ska jag gå och äta någonting och vakna till lite bättre. Tjingeling pling!


Kommentarer
Postat av: Kickan

Vad tråkigt med din mormor ! Men hon ska snart bli bra ska du se.

Och ja jag har inte hängt undan min vinterkappa ännu och tänker vänta ett tag till ! Jag är så frusen så jag måste ha varmt på mig.

2010-04-21 @ 21:42:43
Postat av: Johanna

Det roliga är att jag också är väldigt frusen, men när jag såg att det började bli vår så var jag snabb att ta upp vinterjackan men å andra sidan så har jag nära upp till loftet och hämta den igen ler. Jag går alltid omkring med en kofta på mig hemma för jag är så frusen, Christer fattar det inte för han är så varm i sig själv, så han kan sitta i shorts, jag fryser ju ännu mera när jag ser att han sitter i shorts och jag fryser så som jag gör ler, ha det gott och kram på dig

2010-04-22 @ 13:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0