Idag är det fredagsmyyys

Ja idag är det fredag och min sambo ska inte jobba i helgen så vi kan myyysa riktigt *ler*. Annars så har jag dammsugat idag för det behövdes och sen i morgon kommer mor och far hit, jag tänkte bjuda på hamburgare och potatisgratäng. Min mormor kommer hem idag och det var så skönt att höra att dom hade sett att allting var bra med hennes hjärta och kärlen likaså, dom hade inte sett så bra kärl på en dam som var i den ålderna som mormor är och hon är ju över 80 år nu så, men det var ju kul att höra att dom sällan sett så bra blodkärl på en dam i hennes ålder, mormor är en riktig pantertant ju *ler*, i alla fall så är det kul att hon kommer hem idag igen och att allting var bra med henne nu, mor kommer att ringa senare idag och säga hur det var med mormor och så för far skulle ju köra och hämta henne idag och köra hem henne. Nu sitter jag och väntar på att min sambo ska komma hem, oj när man snackar om trollen så kommer dom hehe, jag hörde precis att bilen kom hem på gården, tjingeling pling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0