Första dagen

Ja idag är det min sambos första dag på jobbet, ja han har ju jobbat i den affären här i Skurup i många år innan han började jobba på City Gross på Rosengård i Malmö men där blev han utbränd och kunde inte jobba på några år, men nu har han alltså fått jobb här uppe i affären igen där han började och det är ju roligt *ler*. Vädret är härligt idag och fåglarna sjöng tidigt i morse, man riktigt känner nu att sommaren är på väg. Jag ska inte göra något särskilt idag då jag upptäckte att min hemska vecka ännu  inte var över, för en stund där så trodde jag att det var över men icke sa Nicke det ska jäklas riktigt denna gången istället blev det värre igen och satte igång på nytt, det värsta är ju att man blir så yr av att förlora så myket blod på en gång men det ska väl ut så det är ju inget med det, det gäller bara att dricka mycket vatten och att äta ordentligt, vilket är svårt när man mår illa och är yr, men jag tvingar ner det, nu hoppas jag bara på att det snart ska vara över på det här pisset för det har varit väldigt påfrestande för hela kroppen. Det är i alla fall fint väder idag och jag är glad över att min sambo är på jobbet idag, för han har alltid trivts där och han känner alla arbetskamrater där också och det är ju en trygghet. Det ska bli spännande att höra hur första dagen på jobbet har varit när han kommer hem ikväll. Ha det gott allihopa och kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0