Blääää

Ja nu när röda veckan äntligen har satt igång så flödar det för två omgångar för det har ju tagit så lång tid innan jag fått det att det hoppat över så att det nu blir två omgångar som kommer och det är inte kul kan jag säga, jag får skaffa extra tjocka bindor så att jag slipper att vakna så som jag gjorde en morgon då jag hade binda på mig men det hade gått igenom så att hela baksidan av trosan var helt blöt och när jag gick upp och tittade så var det helt och hållet rött på hela baksidan av trosan bläää och sen blir man ju helt matt och trött av att förlora så mycket blod hela tiden så det är inget vidare, så det mesta jag gör om dagarna är att ligga och sova och vila och försöka att äta något för att orka sitta uppe en liten stund i alla fall, för man känner sig helt yr hela tiden och svimfärdig, men en liten stund vid datorn brukar jag kunna palla med och kanske en liten stund vid teven på kvällen fast då ligger jag ner eftersom jag är så yr, det är väldigt obehagligt känns ju som om man ska svimma när som eller som om man har tagit några glas vin och är yr i päran nä usch hoppas att det snart är över, denna perioden har varit något av det värsta jag varit med om när det gäller min hemska mens, jag får gå och koka lite kaffe och försöka få i mig något en macka eller något så att jag piggnar till lite grann i alla fall, men jag känner mig helt snurrig och yr just nu när jag skriver detta också så det är piss och skit. Jag får se om jag kan åka till svärmor imorgon för hon fyller år då och ska ha gäster och mor och far ska också komma dit men om jag mår så här dåligt och känner mig svimfärdig hela tiden så är det inte så kul att bara sitta och försöka hålla sig upprätt och inte svimma, jag vet heller inte om jag kommer till att kunna åka iväg med mor och se Pettersson ni vet han som är stand up comedian, mor hade skaffat två biljetter till hans show i övermorgon, vilket hon gjorde långt innan ju men om inte jag kan följa med så får far åka med och se på honom, men det är så typiskt varför ska detta hända just nu? Nej nu får jag gå och försöka få lite mat i mig och sen blir det sängen igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0