Bjudna på grillfest av min kusin Carro och Patrik

Ja min kusin Carro och hennes sambo Patrik är ju hemma några dagar här nu och dom har bjudit oss på grillfest hemma hos Silva, förresten min moster och hennes särbo ska flytta ihop igen alltså mina kusiners far så det är ju roligt, så hon har gjort av med köksbordet för det behöver hon inte eftersom Patrik redan har köksbord hemma i huset så vi får sitta i stora rummet där hon fortfarande har soffan och stenbordet kvar tills dom ska flytta vilket blir snart, men i alla fall så är min kusin Carro hemma nu och hennes sambo Patrik så vi ska på grillfest där ikväll och det ska bli roligt. I Maj kommer Carro ner själv några dagar, just nu pluggar hon på distans både matte och några andra ämnen och hennes sambo som är datakonsult har tagit ut lite av sin injobbade tid så därför kan han vara borta från jobbet några dagar nu och det är ju skönt, ska bli roligt att träffa dom, det blir ju inte så ofta eftersom dom bor i Hudiksvall, fast Patrik kör ner till Skåne ganska ofta ändå tycker jag och det är ju tur så att vi kan träffas så ofta som möjligt. Annars så har vi varit på middag hos min svärmor och svärfar också idag, svärmor bjöd på pytt i panna vilket också var jättegott. I dag och i morgon ska inte min sambo jobba för han jobbar bara i affären när dom behöver extra hjälp så på torsdag ska han jobba igen då det kommer in mera varor. Det är bra att han inte jobbar heltid eftersom han har gått in i väggen två gånger tidigare så det är ju jättebra att han kan jobba så som han gör nu och att han trivs så bra som han gör. Nej nu ska jag gå och fixa till mig lite innan vi strax ska köra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0