Bättre idag *ler*

Ja idag mår jag bättre som tur är och mor och far har precis varit här och fikat för sedan skulle dom ju iväg och se på Pettersson ja ni vet han Hallänningen som gör stand up, det var ju egentligen meningen att mor och jag skulle åka iväg och se på honom men nu känner jag mig inte helt bra så att jag kan åka iväg och se på något sådant så mor och jag sa att hon och kan åka och se på bio sen istället när jag känner mig helt bra, men det är ju bra att jag i alla fall känner mig bättre och det känns som att det är slut på eländet för denna gången i alla fall och det är ju skönt. Ikväll när dom kommer från teatern så ska jag ha kaffet klart och jag ska koka ägg och det blir macka och pålägg av olika slag till det, för dom är ju naturligtvis hungriga när dom har sett på honom *ler* och skrattat en massa. Vädret är härligt idag och man känner att det går åt rätt håll och det är härligt. Jag och min sambo passar hundarna ikväll alla tre fast dom är så snälla och säger ifrån när dom ska gå ut och så, vi har en liten gård precis utanför där vi bara släpper ut dom så gör dom vad dom ska där, praktiskt och bra.Nej nu ska jag gå upp och ta upp lite pålägg så att det hinner tina upp, ska lägga det i varmt vatten så tinar det upp fortare tjingeling pling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0