bakat igen *ler*



Ja jag verkar till att ha fått blodad tand när det gäller att baka konstigt nog *ler*, jag bakade ju bullar igår men det receptet som jag hittade idag var mycket mycket bättre så det kommer jag att fortsätta baka i fortsättningen, det är ju så man lär sig genom att prova olika recept och detta var som sagt mycket bättre och det är dom här bullarna som jag ska ta med till svärmor och svärfar i morgon när vi ska fira maj i morgon då vi för övrigt ska grilla hos dom också så det ska bli trevligt. Jag bakade ju även muffins innan idag så jag ska visa bilder på både de nya bullarna och muffinsen som jag bakade innan idag, dom ska jag också ta med imorgon så att dom får smaka dom också, jag vet inte jag bara kände innan idag att jag kände mig rastlös och ville göra något så det blev att jag letade upp ett annat recept och bakade och det var mycket bättre recept och det blev mycket godare bullar också och det var ju roligt, okej dom andra bullarna var inte dumma dom heller men ska man nu jämföra dom så är dom som jag bakade idag mycket godare.

Kommentarer
Postat av: Kickan

Go Girl !

2010-04-30 @ 20:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0