Vilken smarrig middag

Ja idag hade jag gjort sallad till mig själv som vanligt, men sen gjorde min sambo kycklingfiléer som var sååå smarriga med ost och skinka inuti guud vad gott det var, och jag har inte smakat det innan så det var nykommet *ler*. Annars så blir det lugnt i morgon, men på fredagmorgon hämtar far mig och vi ska köra deras gamla teverumssoffor till tippen för dom har köpt en ny soffa, nämligen en skinnsoffa som svänger, en likadan som vi har, så vi ska köra och hämta den när vi har slängt dom gamla sofforna och sen hittar man ju bord lättare. Far såg soffan på blocket och sen skrev han till mig om det på msn och jag tittade också på den och jag höll med på att den var jättesnygg, så han har köpt soffan nu. Dom var verkligen i behov av nya soffor för dom gamla har dom haft ända sedan jag var liten, så dom var ganska slitna och typiskt 70-talsstil så detta kommer att bli mycket bättre och kommer se mycket fräschare ut, så det är kul *ler*. Efter det ska vi hämta sakerna som vi ska ha med oss på lördagen på bakluckeloppisen, allting är klart och står i lådor i förrådet så det är enkelt, men nu ikväll ska vi bara ta det lugnt här hemma och mysa, tingeling pling på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0