vad glad jag blev

Ja igår så skrev jag ju att jag hade lagt upp mina sommarkläder och tagit upp mina höstkläder och där var mina 5 -6 par machesterbyxor också som jag knappt har använt i storlek 42 och dom var för små innan när jag provade dom och nu igår när jag provade dom så passade dom *ler*, det kan ju inte bli bättre är så glad, okej det blir ju ännu bättre om jag går ner mer och så men dom gick dock på mig och det är jag jätteglad för. Annars så är det bara jag som är uppe ännu, min sambo och vår katt Kurre ligger och nannar ännu och min sambo har fått sådan huvudvärk så jag hoppas att det går över fort, inget vidare att ha migrän. Vädret är regnigt här, typiskt höstväder och det blir en lugn dag idag och imorgon kommer mor och far hit, jag pratade med mor igår och vi bestämde att dom skulle komma hit imorgoneftermiddag så det ska bli roligt. Vi ska göra thaigrytan och den är så god mums! Nej, nu ska jag gå och göra kaffe till oss, ha det så bra allesammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0