Vaccinerat vår katt Kurre

Ja idag har vi varit och vaccinerat vår katt Kurre och det gick jättebra, han var så snäll så, annars så händer det väl inget särskilt idag utan vi ska bara ta det lugnt och jag ska inte åka till mor och far förräns på fredagmorgon, vi hinner ju samla ihop sakerna vi ska ha till lördagens bakluckeloppis ändå och eftersom jag inte mår bra nu så behöver jag inte åka hem till mor och far förräns på fredag och det är skönt. Ikväll fortsätter Idol så det ska bli kul att se vad det kommer för några typer ikväll, det är alltid lika spännande tycker jag, jag menar dom får ju själv skylla sig själv om dom nu har gett sig in i det, så jag tycker inte synd om dom som blir utskrattade, jag fattar bara inte hur en del kan bege sig dit när dom inte ens kan sjunga rent, men dom hör väl antagligen inte själva att dom är tondöva eller sjunger falskt men det gör vi och man sitter och håller för öronen när sådana personer kommer fram och ska s.k. " sjunga", ja vi får väl se hur det går ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0