Usch och fy och bläää

Ja idag känner jag mig inte alls pigg, jag har inte fått röda veckan ännu men den är på gång men man mår så skit. Det som däremot har varit roligt idag är att mor har fått ner sin dator och hon har den nu i köket och där kan hon sitta och chatta med mig på msn och det har hon gjort idag och inte bara med mig utan med min kusin Carro också och jag tror att hon tyckte att det var roligt. Jag ska lära henne mer när jag kommer hem på torsdagmorgon eller om det blir fredagmorgon, jag vet inte ännu det beror på hur jag mår och så, för sen är det ju bakluckeloppisen på lördag men mår jag skit nu så räcker det att jag åker hem på fredagmorgon och fixar med lådorna som vi ska ha med oss på lördagen, så vi får se hur det blir, men ju fortare jag får igång mensen desto bättre för då går det åt rätt håll igen och man mår bättre. Jag drömde så konstigt inatt också så när jag vaknade visste jag inte om jag var vaken typ.... jag var yrvaken och min sambo som är uppe  i Småland nu och hjälper till att flytta jakttorn var lite orolig för jag var visst lite halvt om halvt sur också, Karina du vet vad jag menar, jag var nog mer eller mindre en bitch tror jag, inte för att jag sa något dumt men jag var sur och tvär och lite yrvaken. När han sen hade kört så ringde det och jag hörde först inte att det ringde eftersom jag sover så djupt, men när jag väl hörde det så hittade jag inte telefonen och sen när jag hittade telefonen så hade det ringt färdigt typiskt! Efter en stund kom svärmor ut för att kolla att allting var okej och hon knackade på och ut kommer jag helt färdig med håret på ända och jag hörde först inte heller att det knackade men sen gjorde jag det så jag stapplade upp och såg bedrövlig ut när jag öppnade. Svärmor sa att hon tyckte inte att jag såg pigg ut och nej det kan jag väl hålla med om *ler* och sen sa hon att Christer hade ringt och sagt till henne att hon skulle ringa till mig och höra hur det var med mig eftersom jag mådde så dåligt i morse, för han var orolig, men hon såg ju nu ändå att jag var bra trots allt, ja förutom att jag mådde piss och inte hade fått igång mensen ännu men men.... så det är inte bara du Karina som blir en bitch när man ska ha röda veckan även jag mot min vilja, man märker inte själv att man säger en sak surt eller så. Ibland kan min sambo säga: varför är du så sur och jag bara nä jag är inte sur och han: - Jo du är jättesur och då blir jag sur för att han säger att jag är sur när jag inte är sur, fast tydligen så är jag det fast jag inte märker det själv, ja det här blev invecklat jag vet *ler* Som sagt du är inte ensam om det Karina *ler*. Ha nu en bra dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0