söndag idag

Ja idag har det varit en lugn dag och jag har tvättat och tumlat och fixat lite här hemma bara. Just nu ser jag på Bingo med Lotta på fyran, där är inte så mycket annat att titta på, men snart tror jag nog att jag ska gå och ladda kaffekokaren och sen ser vi på en jättebra serie som vi har några säsonger av. Annars så är det ett väldigt busväder ute det blåser som bara den och vindmöllorna här utanför har hållit ett jävla liv minst sagt inatt så att vi inte kunde sova, hatar dom där vindmöllorna och vi är inte ensamna som det alla andra grannar här omkring har likadant beskymmer med dom, för dom kan inte heller sova om nätterna och det är ju inget vidare precis. Nej nu ska jag gå och ladda kaffekokaren och sen blir det till att krypa upp i soffan och mysa, tänkte poppa lite popcorn och mumsa på till serien, det är aldrig dumt. Ha en trevlig söndagskväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0