sommarkläder ner och höstkläder in

Ja idag var jag uppe på vinden och tittade i mina boxar med kläder och jag tog ner den ena boxen med höstkläder och bytte från sommarkläder till höstkläder, jag har ju en hel del kläder, då jag har sparat allting jag har haft och jag har ju också varit rädd om alla mina kläder genom åren, okej allting har man ju inte kvar men det mesta, därför blir det ju en hel del och jag har ett antal boxar på loftet med kläder och som ni förstår så kan jag inte ha allting i garderoben så det är bara till att välja ut det som man känner på sig att man kommer till att använda och om man nu ska ha en särskild tröja eller plagg som jag inte har i garderoben, så får man bege sig upp och leta i boxarna *ler*. Ni tycker säkert att jag är otrolig som har sparat alla kläderna, men jag är sån att jag inte kan slänga kläder såvida dom inte är sönder. Det var i alla fall skönt att få in höstkläderna och sen har jag tvättat också, så jag har fått en del gjort idag. Till kvällsmat blev det en stor sallad till mig och två små köttfärsbiffar med lök, men nu ska jag gå och sätta på en kopp kaffe till oss och sen blir det film och myspys i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0