Så var det lördagkväll

Ja idag har min sambo varit på övning med hemvärnet och han var där från nio till fyra idag och under tiden så var jag och min kusin Joakim här hemma och jag hjälpte honom med läxa som han hade i skolan, det var lite pluggande inför ett prov i biologi och lite matte så det hjälpte jag honom med och sen när min sambo kom hem så åt vi kvällsmat, det blev som vanligt en stor sallad till mig och sen hade jag stekt biffar till oss, pågarna tog hamburgerbröd till sina biffar och jag hade bara sallad till mina. I morgon skulle vi egentligen varit på middag hos mina svärföräldrar och dom ska ha gäster i morgon men jag mår pyton, så det är inte så kul att sitta och anstränga sig för att vara  trevlig när man mår som mest pyton och dom vet om att jag mår jättedåligt innan jag ska ha röda veckan så det var lugnt, jag har ännu inte fått den heller så man mår verkligen skit just nu, men sedan det väl har satt igång så blir det bättre rättså snart, så nu hoppas jag på att jag får det imorgon, så att man sen kan vara som en vanlig människa igen *ler*. Ha nu en fortsatt trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0