Rapsody in rock ikväll på fyran

Ja ikväll kommer Rapsody in Rock på fyran klockan 20.00 så det ska bli kul att se på, där är ju så många bra artister med så det kan ju bli bra, men annars är där inget särskilt att titta på ikväll. Ikväll blir det sallad och hamburgare för min del och min sambo tar väl och gör potatismos eller tar hamburgarbröd till sin hamburgare. Annars så har jag inte gjort något särskilt idag, jag har tänkt ut lite vad jag skulle kunna ge mina nära och kära i julklapp, så jag har börjat fundera lite på julklappar för det går ju fort nu till jul, tiden bara rinner iväg. Nej, nu ska jag gå och göra en kopp kaffe till oss men jag slänger säkert in ett inlägg ikväll också *ler*, det brukar bli så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0