Nu har vi svärmor och svärfars valp här vi är hundvakter *ler*

Ja nu är mina svärföräldrar på semester på Öland och då passar vi deras valp Casper och det har gått jättebra med Kurre och Casper, för vi var ju lite oroliga hur det skulle gå att ha dom tillsammans här men det har faktiskt gått jättebra, dom har rent av blivit kompisar *ler*.  Mor och far ska komma ut sen en dag i veckan och titta på Casper för dom är så nyfikna på hur han ser ut och sen på fredag så kommer min moster Silva och Patrik och Joakim, min kusin och då ska vi se på film och prova den nya pizzerian här i Skurup så det ska bli kul. Annars idag så ska vi inte göra något särskilt utan vi tar det lugnt och sen ska jag titta på Idol ikväll.


Kommentarer
Postat av: Kickan

Hhihi så kul att dom blivit kompisar !

2009-09-23 @ 19:58:53
URL: http://allwithinmyhands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0