Mormor fyller år idag

Ja mormor fyller ju år idag och jag har precis ringt och grattat henne, tänka sig det var ledigt på tråden *ler*, men snart ringer det igen hos henne, för det brukar alltid vara upptaget när man ska ringa och gratta mormor på födelsedagen, alla hennes vänner ringer så oftast kommer man inte fram förräns på kvällen, men denna gången hade jag tur *ler*. Vi ska till mormor imorgon och då ska vi gratta henne riktigt så det ska bli kul. Min sambo har åkt över till sin far han skulle hjälpa honom med något litet och mor och far kommer ju inte förräns klockan fyra nu, då hon ringde och sa att dom kom till att bli lite försenade eftersom hon ju skulle hinna med att handla de varor som jag hade beställt också, så det blir nog inte förräns närmare klockan fyra som dom kommer, men hon skulle ringa när dom är på väg hit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0