Mor och dotterdag

Ja på lördag blir det en mor och dotter dag, för jag pratade med mor idag och hon sa att far var trött och var inte så pigg på att åka någonstans på lördag,  så det blir nog att han stannar hemma och mor kommer hit så hittar hon och jag på något, jag vet ännu inte vad vi ska göra, om vi ska köra ut någonstans, titta i affärer eller vad vi ska göra, så vi får väl se vad vi hittar på, men hon kommer hit i alla fall. Min sambo ska på möte inom det militära han är med i hemvärnet så mellan klockan nio och fyra så är han där, så då ska mor och jag hitta på något. I morgon händer det inget särskilt utan det blir en lugn dag bara, har inget särskilt planerat och sen mår jag inte så där speciellt bra eftersom jag ska ha den där veckan så det blir bara till att ta det lugnt i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0