lördag *ler*

Ja så var det lördag idag och jag har fått ihop en hel del julklappar på Tradera som jag blev jätteglad av att ha hittat och jag köpte faktiskt julklapp till mig själv också " rodnar"... kunde inte låta bli *ler*, ja det är klart att jag kommer att få julklapp av min sambo och min mor och far och dom andra men jag ville så gärna ha denna saken så jag köpte den och det var till ett bra pris så jag kunde bara inte motstå den, jag kan inte säga vad det är ännu eftersom jag ska ge bort en likadan i julklapp så om han/hon läser detta så ska dom inte kunna lista ut vad det är i alla fall *ler* eller om det är till en han eller hon. I alla fall så hade vi jättemysigt igår när min moster och hennes sambo var här och Joakim är ju här nu i helgen och ikväll ska vi ha vårrullar och jag ska göra en stor grönsallad att ha till mmm gott...., jag har inte en aning om vad som går på teven ikväll så jag får väl ta och kolla läget vad som går, men annars så har vi någon bra film som vi kan titta på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0