Lite senare än tänkt


 

Ja mor ringde precis och sa att dom inte hann komma klockan 15.00 eftersom hon ju skulle handla varor till mig också så det blir nog snarare närmare klockan 16.00 som dom kommer antar jag, men hon skulle ringa innan, men kul ska det bli. Jösses vad det blåser och stormar här utanför idag, det gäller att hålla i hatten när man går ut. Snart ska jag ringa och gratulera mormor på födelsedagen och i morgon ska vi åka dit och gratulera henne. Idag har ett par av mina 6 manchesterbyxor på mig, ja ni vet dom som jag inte fick på mig innan, så jag har gått ner två storlekar och det är inte dåligt på få se nu 6 veckor, för längre än så har jag inte hållit på och äta grönsallad istället för potatis och ris och pasta, så det har gått ganska fort, men jag är inte färdig än utan jag har några kilon kvar tills jag har nått mitt mål, men som sagt jag har kommit en bit på vägen *ler*. Byxorna är ju av storlek 42 och dom köpte jag för två år sedan när jag hade gått ner så mycket vilket jag gjorde när jag träffade min stora kärlek igen alltså min sambo Christer *ler* och ni vet ju hur det är när man är kär, ja då lever man i stort sett bara på luft och jag gick ner jättemycket och sen köpte jag dessa manchesterbyxor och flera par i olika färger, så jag har knappt använt dom. Denna gången har jag dock fått äta sallad varje dag, men det är inga problem eftersom jag älskar sallad, jag tänker faktiskt fortsätta att äta sallad istället för potatis och ris och pasta i fortsättningen även när jag har nått mitt mål, för vet man om att det är kolhydraterna som man tar sig av och man inte saknar dom, ja då behöver man ju inte äta dom heller, det är klart att är man på fest och dom har potatis eller pasta så äter jag lite av det, men som sagt jag har tänkt att utesluta det från vanliga menyn här hemma i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0