lite orolig

Ja så är det tisdag idag och jag har precis gjort sallad till mig som jag ska ha ikväll och till det blir det ugnsstekt falukorv med senap på, det är jättegott. Annars så har det varit lugnt idag, min sambo är hos sina föräldrar och hjälper dom att ta upp potatisen som dom har odlat, men han kommer snart hem. Ikväll är det Idol igen så då får vi se hur det går för dom, men annars så är där nog inget särskilt på teven idag, men jag ska kolla läget vad som går ikväll. Annars så oroar jag mig lite för min bästa väninna som just nu inte mår så bra, men jag kan inte göra något annat än att säga att jag finns här om hon vill prata och hon vet om att jag finns här för henne och lyssnar på henne när hon behöver det. Du vet att det är bara till att ringa eller så pratar vi på msn kram från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0