Känner mig lite dassig idag

Ja idag känner jag mig lite dassig och hängig, det är röda veckan på G och då är det inte så kul att heta Johanna inte, jag mår så pissigt, får bara hoppas att det sätter igång snart så att man kan känna sig som människa igen. Annars så händer det inget särskilt idag, men på lördag ska mannen min på möte med det militära, fast det är från nio till fyra och då tänkte jag att min mor och far kan komma hit under tiden, annars så erbjöd sig min sambo att min far kunde hämta mig där han ska ha möte och sedan skulle han hämta mig efter mötet, men jag tänkte att det kan ju vara roligt för mor och far att komma hit då istället för sedan ska jag till mor och far nästa vecka, i mitten av veckan, för vi ska förbereda inför lördagen då vi ska stå och sälja i Sjöbo på bakluckeloppis, ja man får ju ta med sig ett litet bord och ha saker på, så man behöver inte bara sälja ifrån bilen, men det ska bli kul i alla fall. Jag såg på Idol igår och jisses vad många töntar där kommer in, man tycker ju att dom själv skulle veta att dom inte kan sjunga men det vet dom ju tydligen inte, ack ja underhållning är det i alla fall även om man får hålla för öronen i vissa fall. Ha nu en riktigt bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0