Idag kommer mor och far

Ja idag klockan 15.00 kommer mor och far hit och då ska vi börja med att fika och sen senare ska vi göra thaigryta ikväll och se på film så det ska bli roligt. Annars så fyller min mormor år idag så jag ska ringa och gratulera henne idag, vi har bestämt att vi ska komma till henne och fira henne imorgon istället och det går ju lika bra för där kommer att ringa jättemånga just idag när hon fyller år, så är det alltid, varje gång man försöker komma fram per telefon så sitter hon och pratar med gamla bekanta som ringer för att gratulera och det är ju roligt men man kommer ju inte fram förräns på kvällen för att gratulera *ler*, nåja vi ska ju till mormor i morgon så då får man gratulera riktigt med en kram också. Annars så ligger min sambo och Kurre och sover ännu, det är bara jag som är morgonpigg och är uppe redan så därför passar jag på att lägga in ett inlägg här också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0