Idag kommer min moster och hennes sambo och min kusin

Ja senare idag kommer min kusin och min moster och Patrik hit och då ska vi prova den nya pizzerian som har öppnat här i Skurup så det ska bli spännande att smaka hur dom smakar. Annars så har jag börjat att planera julklappar och i år blir det mycket klappar som man har beställt på nätet, men jag har några klappar som jag ska köpa i affären för allt kan man ju dock inte köpa på nätet, men det mesta har jag beställt där och det är enkelt och bra sätt att få ihop julklappar till ett bra pris. Ja tänk det är inte så lång tid kvar tills det är jul, tiden bara rinner iväg. Idag ska jag se på Idol, ska bli spännande att se hur det går för dom som har gått vidare nu, det verkar ju ganska tufft inte så lätt precis  och det är hård konkurrans mellan deltagarna. Eventuellt kommer min mor och far hit på besök i morgon, dom är ju nyfikna på hur valpen ser ut som vi passar, nej nu ska jag gå och vila mig ett tag så att jag är pigg tills gästerna kommer. Min kusin stannar i helgen och det är ju alltid trevligt att ha honom här. Tjingeling pling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0